من

زانو زدم تا بگیرمش خیس شدم از آب منی

و در گند آب و جودم غوطه ور شدم با حس ششم قوی

و گل های نیلوفر کثیف ...

چرک گلویم را قورت میدادم تا صدای حلقم را دوست بدارم

سیاهی و چرک از من بالا می زد

می ترسیدم .....

من بودم

خیس از خودم

غوطه ور در تو

نظرات 3 + ارسال نظر
آیدا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:11 ق.ظ http://daryaye-varoon.blogsky.com

خیس از منی
فرو رفته در تو
سرگردان در آغوشت.
تا کی جسمت مال من خیالت از آن دیگریست؟؟

نوشته هاتو دوست دارم. سیاهه سیاهه. حداقل برای من.
یه سر به من بزن.

سمیرا یوسفی یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:19 ق.ظ

با تشکر فراوان از سایت مفید شما ..چون من وشوهرم دندانپرشکی میخوانیم از گزیلوکایین سرکننده دندان برای بی حسی استفاده میکنیم. 4 روز پیش تا آلان از پشتم کمی خون می آید و اطراف آن لکه های سرخ دردناک هست. آیا دارویی برای رفع آن معرفی میکنید؟ در صورتی که معاینه نیاز است اگر ممکنه یک پزشک خانم در اصفهان معرفی کنید.واقعا ممنون میشم.

آیا خوردن آب منی در چاق شدن موثر است؟من 57کیلو و 165 قد دارم .
اگر اندازه آلت شوهری نتواند زنش را از جلو ارضا کند چه راهی برای ارضا کامل مناسب است؟

سمیرا یوسفی یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:21 ق.ظ

با تشکر فراوان از سایت مفید شما ..چون من وشوهرم دندانپرشکی میخوانیم از گزیلوکایین سرکننده دندان برای بی حسی استفاده میکنیم. 4 روز پیش تا آلان از پشتم کمی خون می آید و اطراف آن لکه های سرخ دردناک هست. آیا دارویی برای رفع آن معرفی میکنید؟ در صورتی که معاینه نیاز است اگر ممکنه یک پزشک خانم در اصفهان معرفی کنید.واقعا ممنون میشم.

آیا خوردن آب منی در چاق شدن موثر است؟من 57کیلو و 165 قد دارم .
اگر اندازه آلت شوهری نتواند زنش را از جلو ارضا کند چه راهی برای ارضا کامل مناسب است؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد